نگاه زیبا

لحظه ها میگذرند و دیگر بازگشتی نخواهد بود...

نگاه زیبا

لحظه ها میگذرند و دیگر بازگشتی نخواهد بود...

.


دلم گرفته کلی کار دارم خیلی ...اما اینجا موندم !!! یه صحنه س که الان برام تکرار شده!

اینکه از همه عقبم و اینجا نشستم:| مث اون شب که همه ......

ولش کن دیگه تموم شد حرص هم نداره

بعضیا ارزش ندارن چون نه درکت میکنن نه میفهمند:|

دنیا رو باید گاهی از دید همدیگه ببینیم نه فقط خودمون

یه کم باید اینجا رو ویرایش بدم!

که الان وقتشو ندارم ...خدا یادت هست اون روز چی گفتم. مرسی که کمکم کردی!

بهتره که اینطور شه!

درآ رو میبندم به روی همه وقتی تو رو دیگه دارم:)

تنهام نزار دیگه هیچ وقت.

بزار اینجا با تو باشم برای تو نه نه اینجا همه جا .....میدونم که میتونم ...پس دستمو بگیر!!!

دستم کوتاه ، تو بزرگی کن و دستمو برای همیشه بگیر!

حس خوبی دارم با وجود همه ناراحتیام:(


:|

یک عمر من فکر میکردم این مرتیکه عموی سوباسا بوده
بعدش سوال میشد برام چرا هر وقت پدرش میره سفر این پیداش میشه یا هر وقت پدرش میومد این یهو غیبش میزد ؟؟!؟؟!؟!؟!!؟
وقتی زیر نویس انگلیسی رو دیدم , فهمیدم این دوست پسر مادرش بوده :|:|:|:|:|

عاشق دوبله اسلامی ایرانم:|

به عشق تو

من نمیدونم چرا از این برادر اصلن خوشم نمیاد ولی دیروز دادامون این آهنگشو گذاشته بود تازه فهمیدم بابا عشقمون حـــــــــــــق داره کلی کیف کردم.
اینو به عشق تو میزارم تا به قول معروفی اینم هم بماند یادگار...
.


ای بازیگرگریه نکن ما همه مون مثل همیم

صبحا که از خواب پا می شیم نقاب به صورت می زنیم
یکی معلم می شه و یکی می شه خونه بدوش
یکی ترانه ساز می شه یکی می شه غزل فروش

کهنه نقاب زندگی تا شب رو صورت های ماس
گریه های پشت نقاب مثل همیشه بی صداس
هرکسی هستی یه دفعه قد بکش از پشت نقاب
از رو نوشته حرف نزن رها شو از پیله ی خواب
تا کی به جای خودما نقابمون حرف بزنه
تا کی سکوت و رج زدن نقش نمایش منه
می خوام همین ترانه رو ، رو صحنه فریاد بزنم
نقابمو پاره کنم جای خودم داد بزنم

میدونی

میدونی چی دوس دارم؟

دوس دارم من باشم و تو باشی و ی روز طولانی...

با آفتابی ٬ ابری ٬ دل گیر ٬ بارونی ٬ برفی ٬ کسل کننده ٬ دل انگیز ٬ پرنشاط ٬ خواب آلود ٬ بهاری ٬ زمستونی ٬ گرم ٬ سرد و... بودن  روز کاری ندارم...

چون در کنار تو و با تو همه چیز بی معنی میشه...

چون تنها تو هستی ک پر از هر چیزی هستی ک دل من اون لحظه میخواد...

چون با کوچکترین حرکت زاویه دار چشم توئه ک هر کدوم از این اتفاقات و هرچیز دیگه ای واسه من مهیا میشه...

ما باشیم و ی دنیا حرف...

گله ها و گلایه ها...غم ها و شادی ها...من حرف بزنم و تو دلیل بیاری و منو با این عقل ناقصم توجیه کنی...

من از دردای این روزگار بگم و تو از حکمت بگی... 

هر وقت بهونه گیر میشم بدون  نبودت آزارم میده!!!

شاید ناخوشی امروزم از بابت ندیدنت بود:( نمیدونم.........

الهــــــی

گــــربــــه هم نشدیم که  ۴ نفر برامون بگن « الهــــــی » ....!!!

هیسسسسسسسسس


اینجا تهران است صدای مارا از وب فرشته کوچولو میشنوید...

اُهوووووم!!!

کو شنونده الان ساعت ۲.۳۰ دقیقه شب میباشد و من یه کم دلواپس و نگران اینجا نشستم.

و البته خسته!!!

کسی نیست بگه خسته ای برو کپه مرگت رو بزار بخواب دیه!!!

این" دیه "رو خوب اومدم ها...

کوچیک که بودیم با خودمون حرف میزدیم میگفتن بچه با همزادش حرف میزنه!

الان چی؟؟!!؟!؟؟! الان که من نشستم اینجا و خودم به خودم میگم برو ....

خب حُکماً دیونه شدم دیه ؟؟؟؟اینروزا بیشتر شده این حالت!

دیوونگی! یا هرچی دیگه .

خب خب اینجا رو هم خط خط کردی ... "خودم"

به قول خالجکیا آپدیت نمودی ..حالا که یه کمم با خودت حرف زدی پاشو پاشو ببینم

پاشو برو جلو چشمم واینسا...

کاش میشُد گاهی آدما به خودشون بگن گُم شو نبینمت ...خودشونن برن گُم شن

نه؟؟؟؟؟!!!!!!؟!!!؟



خارج

من خارج از بعد جنسیت
خارج از بعد فاصله
خارج از بعد بودن و نبودن
خارج از بعد داشتن و نداشتن
خارج از بعد دوری و دیری
من خارج از همه ابعاد
خارج از همه لحظه ها
خارج از تاااااا ها
من خروج کرده ام به سمت تو
و بی تااااا دوستت دارم
من دوستت دارم خاتونم
حتی در این قهقه های گم شد در دور افتاده ترین غار تنهایی
که هنوز پژواکش به گوش میرسد
عشق به تو هست
به تو هست
به تو هست
به تو هست

تو

بازم شب بود .ماه پشت ابر بود نمی دونم چرا بعد اون جمله این اومد به زبونم اومدم فلسفی بنویسم دیدم.بهم نمیاد فک کنم

ولی وقتی دلم میگیره خیلی جدی میشم.از موضوع اصلی دور شدم.

شب بود خواب به چشمم نمیاومد .دلم یه دنیا گرفته بود.تا اینکه

دی دی دی دینگ دینگ........

بازم شب بود .بازم صدای اذان صب اومد و من دنیام تو شب کلی رنگی بود.

من تو رو میخوام و کوتا نمیام !

تجربه ثابت کرده است که در امر لطیف و رمانتیک عشق، سمج ها موفق ترند!
شاعر در ادامه هم میفرماید: این کارا به دامن کوتاه نمیاد !

:|

من پی هوس بودم:|

من.من.من.من.کجای کارم هوسبازی بود.کجای کارم کثیف بود.

الان نوشتن هم منو آرومم نمیکنه:|

                             ازت شاکیم خدایِ من 

چیزی که مُرد دلم بود.

سیاه تن کردنمم الان آرومم نمیکنه.

زمان ................................................هم دل سیاهپوشمو از عزا در نمیاره.

بهتره خودم بمیرم.آره این بهتره.

نوشتم تا وقتی برمیگردم دلم نسوزه که چرا به دلم رحم نکردم.

چون محکوم شدم !!!

به هوسبازی:((

چقدر سخته گناهکار نباشی و محکوم شی.

نوشتم تا فراموش نکنم.تا دیگه خودم ،با خودم بازی نکنم.

نوشتم تا باز دلم دوباره نلرزه:|


چیزی ازاحساسم نموده دیگه.

پایان راه کاملاً پیداست!

می دهم قابش کنند کنایه هایت را به رسم یادگاری.

و به همان دیوار میاویزمش!جای همان حرفهای قشنگت . . .


فقط باتو

چه خوبه عاشقی........اما فقط باتو....

چه خوبه عاشقی اما فقط باتو
ببینم هرشب رویای چشماتو..
چه احساس قشنگی من به تو دارم..
چقدر خوبه که میدونی دوست دارم..
چه خوبه این که حالم رو تو میدونی
همه حرفامو از چشام تو میخونی..
تو دلواپسیام هستی کنار من
میدونم قدر این عشق و تو میدونی
چقدر خوبه که تو آرومی
چقدر خوبه همش تو جلو چشمامی
تو دنیامی, نفسهامی
چقدر خوبه که هرلحظه تو رویامی
چه خوبه این که باز هستی کنار من
توی تنهاییام میای سراغ من
برای قلب غمگینم تو رویایی
نباشی می میرم تو اوج تنهایی
چه خوبه این که حالم رو تو میدونی
همه حرفامو از چشلم تو میخونی
تو دلواپسیام هستی کنار من
چقدر خوبه که دوست دارم
نباشی دیگه دنیا بی تو دلگیره
چشام هرشب توی خوابم

سراغ چشمای نازتو می گیره