نگاه زیبا

لحظه ها میگذرند و دیگر بازگشتی نخواهد بود...

نگاه زیبا

لحظه ها میگذرند و دیگر بازگشتی نخواهد بود...

مچکرم

چه جالبه وقتی اومدنم اینجا شده بود دوماه یکبار 

عینن بیست و پنج ابان همون روزی که اومدی 

منم اینجا رو دیدم. 


یکی هست که منو رودرو کرده با خدا 

یا جهنمو باید قبول کنم یا جهنمو 

یه دو راهی واسم تعیین کرده 


هردوش ختم میشه به نابودیم 


چیکار کنم خدا؟؟؟؟؟؟

خوب واسه خوزت اون بالا نشستیو و خدایی میکنی و به ریش بنده هات میخندی! 


مچکرم. 

م مث مخاطب خاص

یه نامه توی صندوق پستی م بود که دلمو دنیایی شاد کرد!!!!! 


من بد بودم خیلی بد. 

شکست خوردم. 


بد شکستی خیلی بد. 


ای دوست چرا ایمیلتو چک نمیکنی؟؟؟؟

هنوز منتظرم اما انتظارم برای کسی نیست. 

برای خبریه از تو ای دوست! 

صندوق پستیم چک میشه بجای دوماه یکبار 

هر روز. 

میخوام عدد ببینم 

عددای ک منو به سادگی ازت خبردار میکنه 

دلتنگتم خیلی!!!! 



قلب من بهونه داره 

حرف عاشقونه داره راهی نداره 

غیر این سر رو شونه هات بزاره. 


مخاطب خاص.