نگاه زیبا

لحظه ها میگذرند و دیگر بازگشتی نخواهد بود...

نگاه زیبا

لحظه ها میگذرند و دیگر بازگشتی نخواهد بود...

حواست باشه !

اگه یه روز یکی با همه ی قلبش دوسِت داشت ؛
حواست باشه !
تو خاص نیستی ….
اونه که آدم کمیابیه و در حال انقراض !
مواظبش باش … !!!

یکی؟

انگار یکی داره هولم میده تو زندگیم تو روابطم!!!

الان چرا دلم میگه اینکارو بکن عقلم میگه اینکار!!

ولی باز یه کاری میکنم برخلاف هردوش؟؟؟!!؟؟؟!

اون یکی کیه ...که حسش میکنم ولی نمیدونم کیه؟


امروزم

امروزم تلخ وشیرین بود !!!

تلخیش به زهر مار میرسد و شیرینیش به عسل!!!

همه وجودمو الان شیرینی غروب امروزم گرفته ...

هیچی از تلخیش نمیفهمم!!!


شیرینی زندگیم تا همیشه کنارم بمان

:(

مرد باید وقتی عشقش عصبانیه،
یا ناراحته و میخواد داد بزنه،
وایسه روبروش،
بگه تو چشمام نگاه کن!
بهت میگم تو چشمام نگاه کن!
حالا داد بزن
بگو از چی ناراحتی
بعد عشقش داد بزنه
گله کنه
فریاد بکشه
جیغ بزنه
حتی با مشتای زنونه ش بکوبه به سینه مردش
آخرش خسته بشه و بزنه زیر گریه
مرد باید همونجا بغلش کنه
حرف نزنه ها
توضیح نده ها
فقط نذاره عشقش احساس کنه تنهاس
مرد باید گاهی مردونگیشو با سکوتش ثابت کنه!


ادامه مطلب ...

سینما

 
فیلم بدی نبود ولی توبه کردم تا بالاترین صندلی نباشه نرم!
فکر مشغولم بود نصفه های فیلم خواستم بلند شم بیام بیرون...
ولی خب بیام بیرون چیکار...
موندم و بی انگیزه دیدم:)

این سکانسش بد نبود ...یه کم خنده دار بود
با این یکی!!

بقیش والا مردم نمیدونم چرا اینقدر روده بر شده بودن

معتمد آریا*

جاش کنار کلاه قرمزی و طهماسبی خالی بود:|
دوستش دارم !!!

خدایا

 

خدایا
همه از تو می خواهند بدهی
من از تو می خواهم بگیری
این همه حس دلتنگی را از من بگیر

روزم

از دیشب خیلی فکر کردم دیدم اینطور بهتره!!!
اِدامش برام سخته خیلی سخت ...از قدیم میگن مرگ یه بار شیون یه بار!!!
چشم پوشی برام دیگه ممکن نیست!
من خیلی قوی بودم یه دختر کاملاً مستقل :)
خودمو دادم دست دلم ...پسش گرفتم میدونم سخته ولی پس گرفتنشو ترجیح میدم به تباهیش!!
صب تا ظهر کلافه بودم برای فرار از کلافه گی سراغ یه دوست رفتم:)
خوب بود حال و هوام عوض شد:)
خدیا شکرت همینطور هوامو داشته باش:*
غروب قرار شد بریم فیلم کلاه قرمزی رو ببینیم به احترام کودک درونمون!!
آنی یه کم خُله با یه کم خوشگل واسه همین آدمو شاد میکنه!
وقتی باهاش جایی میرم جز چشماش که رنگیه همه میگن خواهرید...

غُصه

پَکر بودم !!! به تلویزیون زُل زده بودم که دادام یه مسیج واسه گوشیم فرستاد!!!
نمیدونستم که حواسش به من هست...
نمیشه اینجا بزارم! یه کم زشت بود!!
هیچی زدم زیر خنده !!!
پسر داداشم برگشت گفت عمه به چی چی میخندی بگو ماهم بخنیدم!
همون موقع نمیدونم چرا این رو زیر لب گفتم:

چرا میخندم میگن بگو ما هم بخندیم
اما هرگز نمیگن چرا غُصه میخوری ، بگو ما هم بخوریم:(


چرا دلم شاد نیست؟؟!؟
فک کنم چش خوردم:(حس انتهای یه خط رو دارم !!!
بدون هیچـــــ

برگشت


برگشتیم .نمیدونم شاید خوب بود شایدم ....نه بد که نبود من دوست داشتم !!!
این زمان چقدر زود میگذره چه برنامه های برای تابستونم داشتم !
ولی دیدم همش برعکس شد...
همینه که میگن آدم از دو روز دیگه خودش خبر نداره!!
دو روز بود یا فردای خودش یا یه روزحالا هرکدوم !!!
اصل را رسانیدم !
برای روزهای باقی مانده هیچ برنامه ای ندارم انگار همه چی بهم خورده:|
خدایی چیکار کنـــــــــــــــــــــمـــــ

عشق و ریاضی!



منحنی قلب من، تابع ابروی توست  

خط مجانب بر آن، کمند گیسوی توست

حد رسیدن به تو، مبهم و بی انتهاست  

  بازه تعریف دل، در حرم کوی دوست

چون به عدد یک تویی من همه صفرها  

آن چه که معنی دهد قامت دلجوی توست

پرتوی خورشید شد مشتق از آن روی تو   

گرمی جان بخش او جزئی از آن خوی توست

بی تو وجودم بود یک سری واگرا   

ناحیه همگراش دایره روی توست

پروفسور هشترودی