نگاه زیبا

لحظه ها میگذرند و دیگر بازگشتی نخواهد بود...

نگاه زیبا

لحظه ها میگذرند و دیگر بازگشتی نخواهد بود...

تنفر!!!




می شینم یه نقطه کور و به دنیا خیره می شم
نه اشتباه نکن این دفعه می خوام یه نیشخند بزنم به دنیا
و بگم هیچی نیستی
دیدی که تنفر وجودم رو فرا گرفته
تنفری که دیگه توش عشق و دوست داشتن و ... نیست
میخوام بشم یه نامرد  میخوام نامردی کنم به همه ی نامردا
هی تو فلانی میدونی چیه دلم می خواد تو هم یاد بگیری عاشق نشی
یه نفر می گفت عشق لذت داره اما نه اصلا اینطوری نیست
و هیچ لذتی نداره به جز بدبختی
بابا عشق چیه زندگیتو بچسب
آی زندگی دیگه نمی تونی بچسبی بهم مسخرم کنی و داغونم کنی
تموم شد حالا دیگه من می خندم بهت
 ته نوشته:جالبه که این ادما آدم به شو نیستن
اینطور نیست گر چه ما که زمینی نیستیم پس بسوزن
اونایی که زمینی هستن می خوام یه دنیا واسه خودم بسازم پر از تنفر

نمیبخشمت

نمی بخشمت

به خاطر تمام خنده هایی که از صورتم گرفتی !!!

به خاطر تمام غم هایی که بر صورتم نشاندی!!! نمی بخشمت

به خاطر دلی که برایم شکستی!!!

به خاطر احساسی که برایم پر پر کردی !!!!

نمی بخشمت

به خاطر زخمی که با خیانت بر وجودم تا ابد نشاندی!!!

مُــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــردی تا ابد!!!

ازت متنفرم متنفرم!!!

دروغگو!!! 

خیانت واژه ی تلخی ست ، حقیقتی زهرآگین…

فرود دشنه، پی در پی ، بر پیکره ی دوستت دارمها…
هرگز تبرئه ای نیست…هرگز!!!هرگز!!!

?

فقط خدا ...و دیگر هیچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچ

این روزا

چقدر.... آدما رو تغییر میده !!!

چقدر.... آدما از خودشون دور میشن !!!

چقدر.... واسه جلب توجه اونی که هستن، خودشون نیستن!!!

زمونه بدی شده !!!

این روزا !!!

هر چقدرم که تنهایی سخت باشه خیلی بهتر از اینه که با کسی باشی که به دیگری میگه عــزیـزم!!! به دیگری لبخند میزنه!!!

لحظه

این چند روزه چقدر این آهنگ رو گوش دادم!!!


فقط چند لحظه کنارم بشین یه رویای کوتاه تنها همین
ته ارزوهای من این شده ته ارزوهای ما رو ببین
فقط چند لحظ
ه کنارم بشین فقط چند لحظه به من گوش کن
هر احساسیو غیر من تو جهان ، واسه چند لحظه فراموش کن
برای همین چند لحظه یه عمر همه سهم دنیامو از من بگیر
فقط این یه رویا رو با من بس
از همه ارزوهامو از من بگیر
نگاه کن فقط با نگاه کردنت منو تو چه رویایی انداختی
به هر چی ندارم ازت راضیم تو این زندگی رو برام ساختی
به من فرصت هم زبونی بده به من که یه عم
ره بهت باختم
واسه چند لحظه خرابش نکن بتی رو که یک عمر ازت ساختم
فقط چند لحظه به من فکر کن نگو لحظه چی رو عوض میکنه
همین چند لحظه برای یه عمر ه
مه زندگی
مو عوض میکنه
برای همین چند لحظه یه عمر همه سهم دنیامو از من بگیر
فقط این یه رویا رو با من بساز همه ارزوهامو از من بگیر

خدایا ....



خدایا .... خیلی ها دلمو شکستن ؛ دیگه تحمل ندارم ! شب بیا باهم بریم سراغشون .... من نشونت میدم ؛ تو ببخششون ... !!





کلام آخر

آدمــی کـه از یک رابطه ی احساسی طــولـانـی مـیــاد بـیـرون

خیلی خــطـرنــاکــه !!!

چــون اون میــفهـمـه

... کـه میــشه یـــه چــیــزایـــی رو از دست داد ،

.

و نــَـمُـــرد

دریغ

تو که بمن گفتی تو سخترین لحظه ها کنارتم
دریغ از اینکه سخت ترین لحظه ها رو خودت برام رقم زدی ......

پس به سلامتی عشق اول زندگیت که نه می تونی بهش زنگ بزنی

نه می تونی بهش فکر نکنی !!!


:(

ﻫﻴﭽﮕﺎﻩ ﻧﻔﻬﻤﻴﺪﻡ ﭼﻪ ﺭﺍﺯﻳﺴﺖ ﺑﻴﻦ ﺩﻝ ﻭ ﺩﺳﺘﻢ !
ﺍﺯ ﺩﺳﺘﻢ ﺭﻓﺖ ﺑﻪ ﻫﺮﭼﻪ ﺩﻝ ﺑﺴﺘﻢ !