نگاه زیبا

لحظه ها میگذرند و دیگر بازگشتی نخواهد بود...

نگاه زیبا

لحظه ها میگذرند و دیگر بازگشتی نخواهد بود...

جاده عشق


جاده عشقه هااااااا
اول خودتو بزار جای این بعد عاشق شو
اوکی؟

من غلط بکنم ..

:دی..


همین الان یه حس بدی بهم دست داد
ولی من بهش دست ندادم
اینقدر ضایع شد !

می بوسمت!


یک روز می بوسمت!
فوقش خدا م
نو میبره جهنم!
فوقش میشم ابلی
س!
اون وقت تو هم به خاطر اینکه ابلی
س تو رو بوسیده جهنمی میشی!
جهنم که اومدی اونجا پیدات میک
نم و هر روز می بوسمت!
وای خدا چه بهشتی میشه جهنم!

پ.ن:
اینم چون خیلی قشنگ بود گذاشتم ..نه عاشقم نه دوست دارم عاشق باشم ....

تمام


تمام زخم هایم
مرهمش
لب های توست

بوسه نمیخواهم! فقط حرفی بزن

پ.ن:

فقط قشنگ بود ...نه عاشقم ..نه دوست دارم عاشق باشم

:)

من هنوز هم معتقدم چقدر خوب میشد بعضی از آدم ها رو ساعت 9 شب بگذاریم دم در...!!!

.

باید برم

بازی


بعضی وقتا بازی میخوری حتا از عزیزترین کَسِتــــ!!!

بعضی وقتا بازی میخوری از همه چی و همه کی از یه برگ خشک شده!!!

از روزگار!!!

از چشمات ...آره چشما آدمو بد بازی میدن :(

حالا روزگارم داره منو بازی میده :(


بازی این بار رو نمیتونم ببرم ...باختمش :(

اه اه

بدم میاد از آدمای اخمخخخخخخخخخخخخخخ به غرعان مجید !!!

یکی نیست بگه خوب گوه خودت چی هستی و ....

عاقا ننویسم بهتره یه وخخخخخخخخخت دیدی یه آدم متمدنی از اینجا رد شد ..

گفت این چخدر بی ادبِ

والا!!!

حالا حیف شد بخدا ...همون دیگه ..آره روز به این خوبی حیف به غرعان مجید !!!


؟:|


ﻣﺴﺨﺮﻩ ﺗﺮﯾﻦ ﺳﻮﺍﻟﯽ ﮐﻪ ﻣﯿﺸﻪ ﺍﺯ یکی ﭘﺮﺳﯿﺪ:
ﻣﯿﺘﻮﻧﻢ ﺑﻬﺖ ﺍﻋﺘﻤﺎﺩ ﮐﻨﻢ ؟!
ﺩﺭ ﺗﺎﺭﯾﺦ ﺣﺘﯽ یک ﻣﻮﺭﺩ ﻫﻢ ﺟﻮﺍﺏ ﻣﻨﻔﯽ ﺛﺒﺖ
ﻧﺸﺪﻩ

تموم

تصمیم گرفتم آهنگ زندگیمو عوض کنم !!!