نگاه زیبا

لحظه ها میگذرند و دیگر بازگشتی نخواهد بود...

نگاه زیبا

لحظه ها میگذرند و دیگر بازگشتی نخواهد بود...

:|

یه مشت بی جنبه که واسه یه مُلا خوشحالن ...

خاااااااااااااااک !!

حالا بعداً چوبِ توی  آستینتون رو خووووووواهیم دید:)

در این حد!!!!!!!!!!!!!!!!

بعضی از مردم فکر کردن روحانی چراغ جادو داره ! بابا کلید داره !!!


امروز داشتـــــــم رانی میخوردم

تیکه های آخرش راحت در اومد
مچکرم روحـــــــــــــــــــانی ♥



ای مرد

ای مرد
زن اگر شیطنت نکند
اگر برای گریه به آغوشت پناه نیاورد
اگر تمام حرفهایش را برای تو نگوید
اگر حسادتش را از روی بزرگی عشقش نبینی
اگر صدایش و بوی تنش دلت را نلرزاند
که زن نیست
زن سراسر ناز است و نیاز
و تو مرد تو اسطوره زندگی زنی
پس مرد باش نه نامرد....

:))

با دیدن این شخص اولین چیزی که به ذهنتون میرسه چیه؟؟
.
.
یکم فکر کن
.
یه شخصیت معروفه
.
.
.
.
.
.
بله حدس شما درسته !!
آقــــــای دوشـــــو اری !!!!!!!!!!!!!
:))

عجایب هفت گانه

عجایب هفت گانه کاندیداها!

1) هفت نفر دکترند یک نفر مهندس!!!
2) هفت نفر عینکی اند یک نفر بدون عینک!!!
3) هفت نفر غیر آخوندند یک نفر آخوند!!!
4) هفت نفر ریش دارند یک نفر بی ریش!!!
5) هفت نفر اصولگرا هستند یک نفر اصلاح طلب!!!
6) هفت نفر راست دست هستند یک نفر چپ دست!!!
7) هفت نفرسرکار و نخودی اند یک نفر رئیس جمهور!!!

این مسیج فراگیر شده .. قشنگ بود منم....

حرف طباطبایی هم قشنگ بود .. شما که رفسنجانی رو به دلیل کهولت سن  رد صلاحیت میکنید!!

میدادین با جلیلی مسابقه دو میداد و با عادل کُشتی میگرفت:دی



قسمت

دلمان که میگیرد.....تاوان لحظه هاییست که دل میبندیم....

خداوندا!!!!

هرگز کسی را به آنچه قسمتش نیست ..عادت نده...


یادش بخیر اون روزی که .. ...نَه نَهههههه  شب بود  روز نبود ،داشتیم راه میافتادیم طرف شمال!!

تو ثانیه های آخر .... نت بودم !!

الانم تکرار شد .. تو ثاینه های آخر و اینجا ...

با چند تا تفاوت .. مسیر.. زمان.. ولی هنوزم همون احساس...

بعضی وقتها مجبوری تو فضای بغضت بخندی!! دلت بگیره ولی بخندی!!

شاکی باشی ولی شکایت نکنی ...خیلی حرفا رو بشنوی ....ولی..... نشنیده بگیری!!

شاید همش بخاطر اون جمله اولِ که نوشتم!!!


مادرم

خیلی وقت بود ،نگفته بودم ....hee hee

مینویسم تا فراموش نکنم، حافظم زیاد جاااااااالب نیست خوووووو!!!!I don't know

خوبه آدما به ضعفاشون چه کوچیک چه بزرگ اعتراف کنن!! 

پ.ن :

بازم دارم میرم پیش مامانم !!!!

خوووووووووشحالم چون یه کوچولو باهاش بحثم شد!

وقتشو خدا بهم داده برم از دل مهربونش دربیارم!!!

زنگ زدم خونمون مامانم گوشیو برداشت صداش گرفته بود معلوم بود زیاد روبراه نیست....

همین که بهش گفتم قراره فردا پس فردا  بیام اونجا چنان خوش حال شد

که نگو صداش ازاین رو به اون رو شد.....اونوقت من 1%اونم دلتنگ نیستم.....

                                                             مادرم

بازم میگم  ....... فقط و فقط

                            می نویسم تا فراموش نکنم ......

                                                            برای هیچکی نمینویسم!!!



دو نابینا

در دنیا،دو نابینا هست...

یکی تـو،
که دوست داشتنم را نمی بینی...
یکی من،
که به جز تو کسی را نمی بینم...


تو

حوسم به توست...
حواست کجاست؟!
دلم با توست...
دلت کجاست؟!
چشمانم چهره تورا مرور میکند...
نگاهت به کیست؟!
دستانم برای تو مینویسد...
دستانت کجاست؟!
من در خلوتم به یاد توام...
تو در خلوتت به که می اندیشی؟
من برایت دلتنگم...
تو دلت برای که می تپد؟!
من میخواهم حتی از من دور،... اما باشی ، نفس بکشی، راه بروی و بخندی...
تو از زندگی چه میخواهی؟!



... و در نهایت چند چیزمان یکی بود ؟!


امروزم

یا هدفم بزرگتر از توانم بوده ..

یا تلاشم کمتر از مقدار لازم..


هدفم همچین بزرگم نبوده !!!

ولی تلاشم کم بود .. یه موقعهای ...

ولی من فک میکنم اعتماد به نفسم زیاد بود!

فک میکردم حتماْ موفق میشم..

مثِ داستان اون خرگوشِ با لاکپشتِ  :|

الان خیلی پشیمونم ، خیلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــی


طالع امروزم:

شخصیت مهمی از تو حمایت می کند و همین مساله موقعیت تازه و فوق العاده ای را در اختیار تو می گذارد از این موقعیت باید به بهترین شکل استفاده کرد و پیشرفت نمود.

چشـــــــــــــمـــــینی بعضی وقتها به سرخوش بودنم ایمان میارم ...



مــــــــــــرد

امـــــــــروز روز مــــــــــــرد،این  موجودات دوست داشتنیِ.....

زیـــــــــــبا ,حساس, عــــــــاقل, مدیـــــــــــر, مدبــــــــــر, خـــــــلاق و فــــــــداکــــــــــار مبـــــــــــارک......