نگاه زیبا

لحظه ها میگذرند و دیگر بازگشتی نخواهد بود...

نگاه زیبا

لحظه ها میگذرند و دیگر بازگشتی نخواهد بود...

گاهی


گاهی برای مادربزرگ لاک میزنم،مثل بچگی که او برایم لاک میزد
آن وقتها دست من میلرزید،حالا دست او
اما دستهای او هنوز هم زیباتر است

بعضی وقتها

بعضی وقتا یکی تو کانتکت گوشیت هست که نمیتونی بهش زنگ بزنی،

دلتم نمیاد پاکش کنی،

هر وقتم چشمت به اسمش میفته دلت یه جوری میشه...

آآآآآآآآی دردناکه اون لحظات!!!

:|

خدایی این فیس بوکم خیلی باحاله :|

دخترِ عکس از پاش گذشته فقط ناخن هاش معلومه
کامنت پسر‌ها :

1.از ناخن‌هات معلومه خیلی‌ آدم آروم و مهــــــــــربونی هستی‌
2.ناخن‌هات تو حــــــــــــــلقومم
3.خیلی‌ قشنگ بود با اجازه شرش می‌کنم
4.فــــــــــــــدات شم پاهات یه چیزی میخواد به آدم بگه
5.چه عاشــــــــــــــقانه !!!!!!!!!!!!!!!
یعنــی منو میگیـــی :O :O

من برم بگــم با تانــک از روم رد شــن :|
خدافــس :|

Love

وقتی کسی رو واقعاً دوست داشته باشی ؛
فاصله ،
سن !
قد و وزن ....

فقط و فقط یه عدد لعنتیه ...

+18

بدون شرح=))

خبر

تو اخبار 20:30 از پسرِ پرسید:
خوشحالی که اوّلِ مهر شده، باز اومدی مدرسه؟
پسره گفت: نه! چرا خوشحال باشم؟! از امروز باید 6 صبح هِی پاشم بیام مدرسه!!! :|

یَنی رسماً ریــ ـــــ ـــــــــ ــد به صدا سیما :))

مجری :|
خبر 20:30 :|
والدین :|
کتاب ادبیات :|
زنگ تفریح :|

!

یادت:دل تنگم میکنه
 اسمت:دیونم میکنه
صدات:عاشق ترم میکنه
نگات:وابسته ترم میکنه
میدونی چی آرومم میکنه
 داشتنت

نامه

نمیدونم چرا اینقدر لوازم تحریر منو جذب میکنه؟؟؟؟

عین بچه دبستانی کلی ذوق میکنم !

امروز واست نمیدونم چرا یه دفتر خریدم !

دلم خیلی تنگ بود ! خیلی !

نمیدونم چی چی نوشته بودم بلاگ اسکای زد داغونش کرد :|

کپی نکرده بودم باز:|

این همون دفترس!!!

ذوق هنریم گل کرد واست نامه نوشتم :">

ولی تو زدی تو برجکم!

حالا حسش بود بعداً مینویسم واست !

خدا امشبه رو به خیر بگذرونه باز برخوردم به همون مشکل همیشگی :|

یه اشتباه کردم تقصیر منم بود ها ...

ولی نه زیاد !

باید منتظر عواقب وحشتناکش باشم !!

فردام

برام دعا کن دوست ندارم سه ماه به عقب برگردم !!!

دوست ندارم دیگه برگشت داشته باشم!

این روزا همش پس رفت دارم نمیدونم چرا:(

برام دعا کن ...میدونی حس میکنم دست تو به خدا نزدیکتره!!

باور کن من خیلی دورم ! خیلی دستم کوتاهه !! باور داری ؟

باور کن!!!

باور ت دارم تا همیشه همون یه دونه!!

همون یه دنیا ! همون یه دنیای کوچیکمون!!!

پ.ن:

امروز اولین روز مهر بود!!!

روزی بود واسه خودش!

پرکار ولی بیثمر..خنده امم هم تلخه والاااااااااااااا