نگاه زیبا

لحظه ها میگذرند و دیگر بازگشتی نخواهد بود...

نگاه زیبا

لحظه ها میگذرند و دیگر بازگشتی نخواهد بود...

حس قشنگ


حس قشنگیه
یکی نگرانت باشه
یکی بترسه از اینکه یه روز از دستت بده
سعی کنه ناراحتت نکنه،
حس قشنگیه...
وقتی ازش جدا میشی اس ام اس بده
عزیز دلم رسید؟
قشنگه: یهو بغلت کنه،
یهو . . . تو ی جمع .. در گوشت بگه دوست دارم
بگه که حواسم بهت هست
حس قشنگیه ازت حمایت کنه..

سنگ شده ام


راحت بگم ، سنگ شده ام ، سنگ را که می شناسی ؟
جنسش خوب است نمی شکند !
یاد گرفتم که عشق با تمام عظمتش دو یا سه ماه بیشتر زنده نیست.
یاد گرفتم که عشق یعنی فاصله و فاصله.
یعنی دو خط موازی که هیچ وقت به هم نمی رسند.
یاد گرفتم در عشق هیچ کس به اندازه خودت وفادار نیست.
یاد گرفتم هر چه عاشق تر باشی تنهاتری.

زن



زن قـداست دارد
برای با او بودن باید "مــــــــــــــرد" باشی نــه "" نــــــر""

خوبه

خوبه یه وقتهایی یه حدی رو رعایت کنیم !!!!

به خودم میگم!

خوبه یه وقتهایی بدونیم همه چی ظاهر نیست !!!

به خودم میگم!

خوبه یه وقتهایی به هم اعتماد داشته باشیم در این حد که با چش ببینیم و با دل ندید بگیریرم !!!

به خودم میگم!

خوبه یه وقتهایی یه حق های رو از خودمون سلب کنیم !

مثلِ قضاوت !

هوا خیلی خوبه خیلی خیلی ...بهاریِ بهاری!

ولی من اینجا ....

پ.ن:

دلم برای مامانم تنگ شده اینجا تا آسمون خداااااااااااااااااااا


پرنده


من و تو دوتا پرنده، تو قفس زندونی بودیم
جای پر زدن نداشتیم، ولی آسمونی بودیم
ابر و باروونو می دیدم، اما دنیامون قفس بود
چشم به دور دستا نداشتیم، همینم واسه ما بس بود
اما یک روز اونایی که ما رو باهم دوست نداشتن
تو رو پر دادنو جاتم، یه دونه آیینه گذاشتن
منه خوش باور ساده، فکر میکردم روبرومی
گاهی اشتباه میکردم، من کدومم تو کدومی
با تو زندگی میکردم، قفس تنگ و سیاهو
عشق تو از خاطرم برد، عشق پر زدن تا ماهو
اما یک روز باد وحشی، رویاهامو با خودش برد
قفس افتاد و شکستو، آینه افتاد و ترک خورد
تازه فهمیدم دروغ بود، دنیایی که ساخته بودم
دردم از اینه که عمری، خودمو نشناخته بودم
تو توو آسمونا بودی، با پرنده های آزاد
منه تن خسته رو حتی، یه دفعه یادت نیفتاد
حالا از قفس شکسته، راه آسمون شده باز
اما تو قفس نشستم، دیگه یادم رفته پرواز

تقدیم به عشـــــــــــــــــــــــقم

آرامش


آرامش یعنی !!

هـر وقت قهر کردی ،
مطمئن باشی بجز تو ،
هیچ کس جاتو نمیگیره...


مواظب خودت باش

خیلی جالبه !!!

وقتی راست میگی همه فک میکنن دروغ میگی ...وقتی هم دروغ میگی !

تو چشات عین احمقا نگاه میکنن و سرشونو عین ...تکون میدم و تأیید میکنن!

خوب این دیگه تقصییر من نیست !

من صادقانه میگم و باور نمیکنه و وقتی دروغ میگم باورش میشه ...

خیلی مسخرس بخدااااااااااااااااااا


گاهی ، وقت خداحافظی از کسی
خواسته یا ناخواسته میگیم : « مواظب خودت باش ! »
مواظب خودت باش یعنی فکرم پیش توئه !
مواظب خودت باش یعنی برام مُهمی !
مواظب خودت باش یعنی نگرانتم !
مواظب خودت باش یعنی دوستت دارم !

مواظب خودت باش یعنی به خدا می سپارمت !

مواظب خودت باش یعنی از الان دلم واست تنگ شده!
مواظب خودت باش یعنی... واقعاً مواظب خودت باش

کیه که بفهمه؟؟؟؟؟؟؟


بازم

مشکلات انگار منو ول نمیکنن !! کی بتونم به اوضاع دوماه قبل برگردم خدا عالمه !!!

یادمه اوخر سال 90 دقیقاً همین موقعها ..همچین مشکلی برام پیش اومد !!!

اینی که میگن  " درس عبرت " من هیچ وقت نمیگیرم :|

امیدوارم سال 92 سال خوبی برام باشه و آخرش مث این دوسال گند نزنه :|

یادم باشه به همین نیت سبزه بزارم که سالم عاقبت به خیر باشه :)

خوبی اینجا اینه: مینویسم تافراموش نکنم .......همین..........

خدا



هـر انسـانی متولـد مـی شود نشــانـه آن است کــه:
♥..خــــدا هنــوز از انســـان نــاامیــد نشــده اسـت ..♥

می فهمی ؟

تمام تنم می سوزد از زخم هایی که خورده ام
دردِ یک اتفاق که شاید با اتقا قِ تـو
دردش متفاوت باشد ویرانم می کند
من از دست رفته ام ، شکسته ام
می فهمی ؟
به انتهایِ بودنم رسیده ام
اما اشک نمی ریزم
پنهان شده ام پشتِ لبخنـدی که درد می کند