نگاه زیبا

لحظه ها میگذرند و دیگر بازگشتی نخواهد بود...

نگاه زیبا

لحظه ها میگذرند و دیگر بازگشتی نخواهد بود...

عشق تو

وقی کسی رو دوست داری برااااااااش همه کار میکنی حتا پی رسوایی رو به تنت میمالی

مث من..

عزیزم مهردادم من تو نگاه تو دنیامو میبینم ... فردای شیرینم!!!

تقدیر من عشق تو شد !

شب خوبی بود کنار تو ...

دوستت داااااااااارم!


وقتی دستان تو
در دستان من باشد
دست را می بــــازم
حتی اگر تـمـام حـکـم هـای دل
در دسـت من باشد . . .

اولین بوسه ی عشق

با من بگو از عشق ، ای آخرین معشوق ، که برای رسوایی دنبال بهونه ام
با بوسه ی آروم ، خوابم رو دزدیدی ، تو شدی تعبیر رویای شبونه ام
من تو نگاه تو ، دنیامو می بینم ، فردای شیرینم نازنین من
چشمای تو افسانه نیست ، که تموم خواب و خیالم بود
تقدیر من عشق تو شد ، که همیشه فکر محالم بود

شب های تنهایی هم رنگ گیسوته ، آغوشتو وا کن بانوی مهتابی
دلواپسی هامو با خنده ی کم کن، که تویی پایان تردید و بی تابی
من تو نگاه تو ، دنیامو می بینم ، فردای شیرینم نازنین من
چشمای تو افسانه نیست ، که تموم خواب و خیالم بود
تقدیر من عشق تو شد ، که همیشه فکر محالم بود

چشمای تو افسانه نیست ، که تموم خواب و خیالم بود
تقدیر من عشق تو شد ، که همیشه فکر محالم بود
چشمای تو افسانه نیست ، که تموم خواب و خیالم بود
تقدیر من عشق تو شد ، که همیشه فکر محالم بود
چشمای تو افسانه نیست ، که تموم خواب و خیالم بود
تقدیر من...


با اینکه عشقم اینجا رو نمیخونه ولی با همه وجودم بعد معبوووووووووووودم میپرستمش!

انگار از یه باتلاق بیرون اومدم!

دنیای من دعا میکنم تا همیشه کنارهم بمونیم !


انتخابم

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

عشقم دنیام زندگیم

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.