نگاه زیبا

لحظه ها میگذرند و دیگر بازگشتی نخواهد بود...

نگاه زیبا

لحظه ها میگذرند و دیگر بازگشتی نخواهد بود...

فرشته

توی این دنیای خاکی،
فرشته های واقعی بال ندارند واقعی ها شون رو می گم ها!!
توی قلب هاشون یه جیزایی دارن که دیگران ندارن . . .
یه دل پاک دارن که به خیلی ها می ارزه
به سلامتی همه ی اونهایی که فرشته هستن و با وجود این همه

زشتی هنوز هم فرشته موندن...


مثل تو...

تقدیم به مخاطب خاااااااااصم



حکایت زندگی ما

معــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدم :|

مـــــــــــــــــــــــــــن :(

سَـــــــــــــــــــــــــــــــــــــرم :((

شــــــــــــــــــــــب :|

روزگـــــــــــــــــــــــــــــــــــــار:)


چه حس خوبیه اینکه تو هستیُ
عاشق تر از خودم پیشم نشستیُ
عادت می دی منو
به مهربونیات...


لینک دانلود

احمق

یه مرد احمق سعی میکنه

حسادت همسرشو نسبت به زنهای دیگه تحریک کنه....

اما یک جنتلمن واقعی سعی میکنه

حسادت زن های دیگه رو نسبت به همسرش تحریک کنه



البته اینم بگما این فقط واسه مردا نیست ...


ﻣَﺮﺩ

ﻣَﺮﺩ ﺯﻧﺪﮔﻲ ﺑﺎﻳﺪ :
ﻗﺪ ﺑﺎﻻﻱ 185
ﭘﻮﻟﺪﺍﺭ
ﺁﺷﭙﺰﻳﺶ ok
ﻇﺮﻓﺎﺭﻭ ﻣﺮﺗﺐ ﺑﺸﻮﺭﻩ !!
ﺑﻪ ﻣﺎﻣﺎﻧﺶ ﺑﮕﻪ ﻫﺮ ﭼﻲ ﻫﻤﺴﺮﻡ ﺑﮕﻪ !!


مرد خوب

تعریف علمی مرد خوب:
.
مرد خوب همان مرد بد است که هنوز "لـــو" نرفته

آبان

آبان ماهِ منه 

سلاااااااام آبان!!!

لطفآ حالا که اومدی مهربان باش .... حتی از مهر هم مهربانتر
پر از خبر های خوب ....
اتفاق های دوست داشتنی ....
دست های گرم ....
چشم های مهربان ....

منم دخترِ پاییزی !!!

دنیای منم به رنگارنگی پاییز امساله!!!

الان حس خوبی دارم!!!

ماه من مهربانتر از مهر باش!!!

آبان ماه ِمنه

اینو دوسه نفر از دوستام که میدونن... داستان چیه !!! میگیرن!!!

با من

با من قدم بزن حالا که بامنی


حالا که بغضی ام حالا که سهممی
با من قدم بزن میلرزه دست و پام
بی تو کجا برم بی تو کجا بیام
دست منو بگیر کنار من بشین
من عاشق تو ام  حال منو ببین
از دلهره نگو از خستگی پرم
بی تو میشینم و روزا رو می شمارم
هرجا بری میام دلگرم و بی قرار
بی من سفر نرو تنهام دیگه نزار
تو با منی هنوز عطر تو با منه
فردا داره به ما لبخند میزنه

هیچ آهنگی رو اینقدر دوست نداشتم !!!

مخاطب خاص هم نداره :)

این روزها فیسبوکم هی هشدار میده یکی سعی میکنه بیاد اکانتِ من

والا خبری نیست توی اکانتم

دنیای من خارج از نتِ ... هر چی هست و هرکاری میکنم !!

دور از این دنیاس!!!