نگاه زیبا

لحظه ها میگذرند و دیگر بازگشتی نخواهد بود...

نگاه زیبا

لحظه ها میگذرند و دیگر بازگشتی نخواهد بود...

اول صب

اول صب هووووس ذرت مکزیکی کردم ووووووولی کوووو خوووو!!!

حالا هوووووس  اینکه همش ووووو رو بکشم رووووو میشه درمووووون کرد مثِ الان ولی ذرت رووو

چیکار کنم!!!

تازه مهمووووونم داریم نمیتوووونم برم دلی از ذرت دربیارم!!

این بنظر من میشه درد بی درموووون!!!


راستی بدک نیست در این طرح فطریه من برای آذربایجان شرکت کنید!!!

البته اگه نصف کمکاتووون نره غزه وووو اینا والااااااا!!!

اینم از اول صب ما!!

دوست داشتن

دوست داشتنی ترین رابطه ها ، رابطه هایی دو طرفه اند ...!
یعنی هر دو میکوشند برای ادامه دار شدنش ...!
 هر دو خطر می کنند ...! هر دو وقت می گذارند ...!
هزینه می کنند ...!
 هر دو برای یک لحظه بیشتر ، در کنار هم بودن با زمان هم میجنگند ...!

عشق اور هوس

دختری که ارزش خودشو تو ماشین پسره میدونه از نظر پسر هم فقط ارزش تختخوابو داره....
 یاد دوستم صدف افتادم که عاشق شده بود!
 اونم عاشق یه پسر با یه ماشین مدل بالا!!!و خلاصه مایه دار:|
گاهی پیش میاد یه طرفه باشه این نیت کثیف!!!
ولی بازم فایده ای نداره !!!چون بازم رابطه سالم نیست:|
تو هر چقدر اونو واسه مالش نخوای ولی بازم اون فکرش مسمومه

خورشت آبکی


خدایی خیلی دردناکه یکی جلو جمع ضایعت کنه!!! اونم کسی که نتونی جوابشو بدی!!!

خب دیگه وقتی عمه باشی و زن داداشت نباشه تیکه بارش کنی...

یه موجود بنده خدا گناهکی به اسم فرشته کوشولو اینجا در خدمت شماس!!!

تا خوهر شوهر بازی  به نحوه احسن اجرا شه!!!

والا یکی نیست بگه خورشتم یه کم آبکی بود چرا باید جلو همه بگی:« چه آبکیه »

شیطونه میگیه بزارم برم از اینجا !!!!

مسئله اینجاس که ....کجا بریوم.....بهتر از اینجا!!!

خدایا بازم شکرت" واسه همه چیزهایی که بدون منت بهم دادی"

بخصوص وجود بزرگ خودت کنارم!!!

و یه قوت قلب که همیشه با وجود دوریش کنارم حسش میکنم:">


توجه



قابل توجه :
زیادی صاف نباش
آدمـا تـو جـاهـای صـاف بـیـشـتـر ویــراژ مـیـدن !


سوءتفاهم


باید به خودم برگردم!!!

که بدونم کجام و چیکار میکنم!!!

ببین از همه چی سوءتفاهم درست میکنی:|

چقدر آسون سوءتفاهم ها درست میشه!!! بدون اینکه بخوای و یا بدونی


پی نوشت:

گاهی لازمه آدما به خودشون توهین کنن تا اجازه توهین رو از دیگران سلب کنن!!!

تا خودت به خوت بیآیی و بدونی که اینجاست که اشتباه میکنی...

با یه تشر به خودت بگی هوی عمو حتما دیگری باید بگه اینکارت اشتباس:|


+ مخاطب خاص« عماد »


فرشته


عاشق دختر عمم ینی تازه کشفش کردم !!! نمیدونم آخری اسمش زینبه زینته زی زیگلو:دی

کلاْ این دو اسمه شده یه عادت موروثی ....آخه اینم شد زندگی ....اسمم فقط یکی....

مثِ خودم ......فرشته ام به مولا......:)) اونم کوشولو!!!

یکی نیست بگه یه کم خودتو تحویل بگیر!!!


پی نوشت:

گاهی باید مواظب دلهای شیشه ای بود... فک میکنم هیچ دلی رو نمیشه از نو ساخت!!!

« وقتـــــــــــیــــــ شکــــــــــستــــــــ » این همون تلاش بی ثمره که میگن!!!


انتظار



چشــــــمـــــــــ انتظاری چقدر سخته!!!!

وقتی بدونی اومدنی در کار نیست خیلی سختره!!!

وقتی بدونی نتیجه این همه سختی انتظارت .....ه ی چــــــــ .....!!!

این هم بگذرد:( از این کلمه بدم میاد چون دیگه خیلی داره تکراری میشه!!!

چقدر تشنمه:( چقدر خوبه به یکی بگی تشنمه اونم نازتو بکشه:|

خب نیست که نباشهــــــ دنیا به آخر نمیرسه که

ولی خیلی خوبه دیگه متهمـــــ نمیشی..... به جرمی که نکردی:|

برای خودم مینویسم ...تا آروم شم و بدونم تنها یکی هست که همیشه هست:)

اونم تویی خــــــــــــــــــــــــــــدا .....آی لاو یو..... کاش میشد تو رو بوسید



روزه

 

 

حالت تهوع دارم کی میگه خانومها واسه اینکه روزه رو کامل بگیرن باید قورص جلوگیری بخورن... 

خیلی خَرم کسی نیست بگه آخه دیبونه اگه خدا میخاست تو کامل روزه بگیری خب  

دختر خلقت نمیکرد:| والا:)))) 

یه دونه دیشب خوردم مصبم داره درمیاد:((((( 

گوه بخورم دیگه بخورم این قورصه رو.... 

اصن مگه خولم زمستون میگیرم....قضاشو....خیلی هم بهتره!!!! 

وای چقدر حالم بَدهِمااااااااااااماااااااااااان 

 

+رو دلم یه غَمــــ بزرگـــــ نشســــتهـــ چیــــــ کا کنمــــــ