نگاه زیبا

لحظه ها میگذرند و دیگر بازگشتی نخواهد بود...

نگاه زیبا

لحظه ها میگذرند و دیگر بازگشتی نخواهد بود...

تقدیم به تو


تقدیم به تو که نمیدانم درخاطرت میمانم یابرایت خاطره میشوم
دوستت دارم نه به خاطرآنکه دوستم بداری به خاطرآنکه لایق دوست
داشتنی.

سرگرمی


وارد هــر رابطه ای نشین
الکـــی امیدوار نکنین
الکـــی دلخوش نکنین
الکـــی بش نگین رسیدی تک بزن و از پیاده رو برو
مواظب خودت باش
الکـــی اسمشو با لوندی صدا نکنین که طرف بگه جووووونم
هی نگید مــوش مــن
خرگـــــوش من و عشــــق من اینا...
اون داره حرفاتو باور میکنه
داره بهت وابسته میشه
اما تو داری باهاش بازی میکنی


نکن عزیزِ من , احساس یه انسان رو نابود نکن

برای سرگرمی و تکیه کلامت .....!

جدایی

 عکس   اس ام اس غمگین اسفندماه 90

خــوب ِ مــن ،
همین جا درون شعرهایم بمان
تا وسوسه یِ دوستت دارم هایِ دروغینِ آدمها مرا با خود نبرد
به سرزمین هایِ دورِ احساس ؛
من اینجا هر روز با تـو عاشقی می کنم بی انتها
شعرِ من بهانه ایست برای مـا شدن دستهایمان
تا تکرارِ غریبانه یِ جدایی را شکست دهیم

؟

من برای متنفر بودن از کسانی که از من متنفرند وقتی ندارم؛
زیرا درگیر دوست داشتن کسانی هستم که مرا دوست دارند..

کصافط

ﺩﯾﺸﺐ ﻫﺮ چی ﻣﻨﺘﻈﺮ ﻣﻮﻧﺪﻡ “ ﺍﯾﺮﺍﻧﺴﻞ ”
ﺑﻬﻢ ﺍﺱ ﺍﻡ ﺍﺱ ﻧﺪﺍﺩ ، ﻇﺎﻫﺮﺍ ﺭﺍﺑﻄﻪ ﻣﺎ ﻓﻘﻂ
ﮐﺎﺭﯾﻪ و من دچار سو تفاهم شده بودم :| … کصافط :|

گذشت

دلم پر آشوبه..

دیشب یه خبر بد داشتم  و صبح هم قطعیتش بهم ثابت شد:(

دلم گرفته به اندازه یه دنیا..همون یه دونه معروف:(((((


بگذار و بگذر
ببین و دل مبند
چشم بیندازو دل مباز
که دیر یا زود

باید گذاشت و گذشت

پرواز

قصه از حنجره ایست که گره خورده به بغض
صحبت از خاطره ایست که نشسته لب حوض
یک طرف خاطره ها!
یک طرف پنجره ها!
در همه آوازها! حرف آخر زیباست!
آخرین حرف تو چیست که به آن تکیه کنم؟
حرف آخر من دیدن پرواز تو در فرداهاست


آمپول


یه بار رفته بودم درمانگاه آمپول بزنم،

یه دختره اومد آمپولمو بزنه،معلوم بود خیلی تازه کاره!

همینجوری که سرنگو گرفته بود توی دستش،لرزون لرزون اومد سمت من و گفت:

"بسم الله الرحمن الرحیــــم"


منم که کپ کرده بودم از ترسم گفتم:

"اشهد ان لا اله الا الله"!

هیچی دیگه...

انقدر خندید که نتونست آمپولو بزنه و خدارو شکر یکی دیگه اومد زد !! :)) :D

نمیخوام

لذتی  رو که تو ،توش سهیم نباشی نمیخوام..

دیگه نمیخوام!!!


با عشق باریدم ........ اما ؛ چه حیف که با چتر آمدی !!

:$

نمیدونی وقتی که شوری اشکای روی گونه هات
با شیرینی لبهای لرزونت ترکیب میشه ،
علم شیمی رو از پا در میاره.