نگاه زیبا

لحظه ها میگذرند و دیگر بازگشتی نخواهد بود...

نگاه زیبا

لحظه ها میگذرند و دیگر بازگشتی نخواهد بود...

میدونی

میدونی چی دوس دارم؟

دوس دارم من باشم و تو باشی و ی روز طولانی...

با آفتابی ٬ ابری ٬ دل گیر ٬ بارونی ٬ برفی ٬ کسل کننده ٬ دل انگیز ٬ پرنشاط ٬ خواب آلود ٬ بهاری ٬ زمستونی ٬ گرم ٬ سرد و... بودن  روز کاری ندارم...

چون در کنار تو و با تو همه چیز بی معنی میشه...

چون تنها تو هستی ک پر از هر چیزی هستی ک دل من اون لحظه میخواد...

چون با کوچکترین حرکت زاویه دار چشم توئه ک هر کدوم از این اتفاقات و هرچیز دیگه ای واسه من مهیا میشه...

ما باشیم و ی دنیا حرف...

گله ها و گلایه ها...غم ها و شادی ها...من حرف بزنم و تو دلیل بیاری و منو با این عقل ناقصم توجیه کنی...

من از دردای این روزگار بگم و تو از حکمت بگی... 

هر وقت بهونه گیر میشم بدون  نبودت آزارم میده!!!

شاید ناخوشی امروزم از بابت ندیدنت بود:( نمیدونم.........