نگاه زیبا

لحظه ها میگذرند و دیگر بازگشتی نخواهد بود...

نگاه زیبا

لحظه ها میگذرند و دیگر بازگشتی نخواهد بود...

زمونه

اگه از من بپرسند به نظر شما مهمترین دلیل عقب ماندگی ایرانی چیه؟

من جواب میدم نقاشی کلیشه ای بچه ها!

یادم میاد توی دبستان زنگ هنر ازمون خواستن نقاشی بکشیم !!!

همه بچه ها نقاشی کلیشه "خونه،در، پنجره،کوه،خورشید و کلاغ های هفتی" را کشیدن!!

من یک نقاشی عجیب غریب از دربار یک پادشاه!

نقاشیم مزخرف بود! ولی خوب عوضش خونه نبود!

معلم پایین ترین نمره را بهم داد و من یاد گرفتم اگه میخوای نمره خوبی بگیری باید کلیشه ای رفتار کنی!!!

باورش سخته اگه بگم این همون نقاشیه؟؟؟

امروزم همون روزها تکرار شد!!

من نمیدونم چرا یکی میخاد یه کم متفاوت باشه .. گیر بنی اسرائیلی میدن!

کارام خوب پیش میره خدا روشکر!!!!!!

من نمیدونم یه کوچولو آستین مانتو کوتاه بودن اینقدر گیر دادن داره؟؟؟

زمونه عوض شده هااااا ...


پ.ن:

آب نریختم که برگردی ! آب ریختم تا پاک
شود هرچه ردّ پای توست ،

از زندگی ام ...!