نگاه زیبا

لحظه ها میگذرند و دیگر بازگشتی نخواهد بود...

نگاه زیبا

لحظه ها میگذرند و دیگر بازگشتی نخواهد بود...

من

زباله دونی نظراتم به بالای بیست تا رسیده!

همش تبلیغاته..

خواستم بنویسم انگار وبلاگ ما زباله دونی شده!

ولی

حرفمو به شدت پس گرفتم!

اینجا یه دنیای کوچیکه.. که عالمی داره برای خودش!

گاهی شادی میاد به  این دنیا   گاهی غم!

با همه عصبانیتها و آرامش هاش !

پس حیفه به اینجا بگم زباله دونیه!

اینجایی که نام خدا رو بارها توش بردم .. اینجایی که نام مقدس مادرمو هزارها بار بردم!

اینجایی که از عشق گفتم!

اینجا مقدسه!

برای من مقدسه! درِ دنیای کوچیکم به روی همه بازه ..

حتا اونایی که نمیشناسم و نمیدونم کین!

وکجا زندگی میکنن!

چه دنیایی دارن!

پیرن  جوونن !

و حالا داره این نوشته رو میخونه!

تصمیم گرفتم نظراتمو مث چند وقت پیش ببندم!

گاهی تنهایی عالمی داره ..


این روزها نیاز بیشتری دارم

به تنهااااایی

به خلوت با خودم

به اینکه من باشم و یه جایی دور

من باشم و دنیایی  برای اشکهایم

بگذار راحت بگم

این روزها

به یادآوری خودم

نیاز بیشتری دارم....